Κυριακή, 4 Οκτωβρίου 2015

Στηρίζουμε την ΕΛΛΑΔΑ αγοράζουμε ΕΛΛΗΝΙΚΑ προιοντα. Γιατί Ελληνικό ποδήλατο.








Γνωρίζουμε ότι η φορολογία στα αυτοκίνητα έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο. Τέλη κυκλοφορίας, φόρος πολυτελούς διαβίωσης, τεκμήρια που δεν συμβαδίζουν με την πραγματικότητα... Αυτό είναι μόνο ένας μέρος της καθημερινότητας που τραβούν χιλιάδες Έλληνες φορολογούμενοι πολίτες με αποτέλεσμα, σχεδόν ένα εκατομμύριο οχήματα να βρίσκονται ακινητοποιημένα...


Αιτία, η μανία του κράτους να εισπράξει χρήματα από ένα μέσο που θεωρείται πρώτης ανάγκης. Όπως όμως φαίνεται, θα υπάρξει και συνέχεια, όχι στον κλάδο του αυτοκινήτου αλλά αυτό των... ποδηλάτων. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά στο άρθρο του ο δημοσιογράφος Παντελής Τζερτζεβέλης και συγκεκριμένα στην ιστοσελίδα epitoxon.gr, η Τρόικα θέλει να βάλει «χέρι» στα ποδήλατα και ετοιμάζει νέο... ντου, αυτή τη φορά στην τσέπη των ιδιοκτητών. Το περιεχόμενο του κειμένου είναι πολύ σοβαρό και πρέπει να προβληματίσει τους πάντες καθώς θα πρέπει να μας μπουν ακόμα και σκέψεις, καθώς έτσι όπως το πάνε κάποιοι δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι στο τέλος θα πληρώνουμε και τον αέρα που αναπνέουμε!!! Διαβάστε παρακάτω αυτούσιο το κείμενο και προβληματιστείτε...




«Είναι τρελοί αυτοί οι Τροικανοί! Οι παράλογες απαιτήσεις τους σταματημό δεν έχουν... Η επιστολή που απέστελλαν οι εκπρόσωποι των δανειστών με τα απαιτούμενα μέτρα που πρέπει να εφαρμόσει η ελληνική κυβέρνηση εντός τους έτους, λίγο πολύ έχει δει το φως της δημοσιότητας. Μεταξύ άλλων αναφέρεται ότι η καταβολή τελών κυκλοφορίας οχημάτων απαιτείται να επεκταθεί, από φέτος και στους κατόχους ποδηλάτων.

Το σκεπτικό τους με βάση τα δημοσιονομικά στοιχεία που παραθέτει στο απόρρητο σκέλος της
επιστολής, η αύξηση των τελών κυκλοφορίας την τελευταία τριετία δεν έχει αποδώσει τα δέοντα στα κρατικά ταμεία. Για αυτό και, ο αριθμός των οδηγών ΙΧ και μοτοσικλετών που επιλέγουν να καταθέσουν τις πινακίδες του οχήματός τους στην εφορία, έχει αυξηθεί ανησυχητικά. Μεγάλη μερίδα εξ αυτών, αντί να στραφούν όπως ήταν αναμενόμενο στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (όπου και αυτά θα έχουν την τιμητική τους), έχουν αντικαταστήσει το αυτοκίνητο με το ποδήλατο. Χαρακτηριστικό της τάσης αυτής είναι το γεγονός ότι οι πωλήσεις ποδηλάτων έχουν σημειώσει το τελευταίο έτος , αύξηση της τάξης του 1.245%.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις της τρόικας αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα κυκλοφορούν περισσότερα από1 εκατ. ποδήλατα για τα οποία οι κάτοχοί τους δεν πληρώνουν κανέναν απολύτως φόρο. [και καλά κάνουμε] Οι εκπρόσωποι των δανειστών κάνουν λόγο στην επιστολή τους για«πρωτοφανή φορολογική αδικία και ανισότητα εις βάρος όσων διαθέτουν άλλου είδους μεταφορικά μέσα» και απαιτούν από την ελληνική κυβέρνηση να επιβάλει τέλη κυκλοφορίας και στους ποδηλάτες και μάλιστα άμεσα. Ως παράδειγμα προς μίμηση φέρνουν ένα άλλο κράτος-μέλος της Ε.Ε., την Ολλανδία, όπου έχει επιβάλει ανάλογο φόρο από το 1982.



Μάχιμος ο φωτορεπόρτερ Παντελής Τζερτζεβέλης




Η τρόικα προτείνει ο υπολογισμός του νέου τέλους κυκλοφορίας ποδηλάτων να γίνεται με βάση της εξής παραμέτρους:

α) την εμπορική και συναισθηματική αξία του ποδηλάτου και

β) την περίμετρο της γάμπας του ποδηλάτη και την συνολική μυϊκή του μάζα (σ.σ. που αντιστοιχεί στους ίππους και τα κυβικά)




Σε κάθε περίπτωση ωστόσο, το νέο τέλος κυκλοφορίας δεν θα μπορεί να είναι χαμηλότερο των 100 ευρώ ανά ποδήλατο.

Μάλιστα από την υποχρέωση καταβολής του δεν θα εξαιρεθεί κανείς. Ούτε οι άνεργοι αλλά ούτε καν οι ανήλικοι ακόμη κι αν χρησιμοποιούν ποδήλατο με βοηθητικές ρόδες ή τρίκυκλα παιδικά ποδήλατα. Η κυβέρνηση από την μεριά της εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να υποχρεώσει τους ποδηλάτες να ασφαλίζουν τα ποδήλατά τους, «όπως εξάλλου ισχύει για όλους τους υπόλοιπους κατόχους οχημάτων», καθώς έχει παρατηρηθεί αύξηση στα τροχαία ατυχήματα που έχουν προκαλέσει σε τρίτους οδηγούς, οι ποδηλάτες που παραβιάζουν κατ' εξακολούθηση φωτεινούς σηματοδότες, σήματα ΚΟΚ ή/και κινούνται στην αριστερή λωρίδα σε λεωφόρους ταχείας κυκλοφορίας και στις εθνικές οδούς.



Ποδήλατο=Πολυτέλεια;

Μακάρι να ήτανε πρωταπριλιά και να χασκογελούσαμε ,αλλά δυστυχώς είναι πέρα για πέρα αληθινή! Το σίγουρο είναι πως η ποδηλατική κοινότητα δεν θα μείνει με σταυρωμένα τα χέρια. Ο παραλληλισμός της Ολλανδίας με την Ελλάδα καλό θα ήτανε να γινότανε και σε άλλους τομείς. Όπως ο κατώτερος μισθός, τα επιδόματα , και οι υποδομές που ούτε κατά διάνοια ,ακόμη και ο ποιο άμυαλος πολιτικός ,θα λάμβανε υπ όψιν του. Τι παίρνουν και δεν μας δίνουν αυτά τα αγόρια ακόμη δεν κατάλαβα!»




Για να δείτε το άρθρο πατήστε ΕΔΩ









Για τους Κυβερνώντες ακόμα καια αυτό θεωρείται πολυτέλεια...



Οι ποδηλατικές εξορμήσεις μάλλον είναι για οικονομικά εύπορους...



Δηλαδή τα παιδιά θα καταβάλλουν τέλη κυκλοφορίας;




Τέλη θα πληρώνουν όλοι;




Το super ελληνικό ποδήλατο....από την Ηλεία !





«Εξοργίστηκε» από ένα γερμανικό ντοκιμαντέρ στην τηλεόραση για το πώς πρέπει να φτιάχνονται τα ποδήλατα του σήμερα, τις ανέσεις αλλά και την ασφάλεια που πρέπει να προσφέρουν στον αναβάτη του κ.α. Βρίσκοντας λοιπόν ένα παλιό σκελετό κλασσικού ποδηλάτου και επιστρατεύοντας όλη του την τέχνη και την φαντασία, ο κ. Θεόδωρος Αλεξόπουλος από το Ρουπάκι στρώθηκε στη δουλειά για να δείξει? πως το κάνουν οι Έλληνες!

«Δεν μπορώ να καταλάβω? μόνο οι Γερμανοί μπορούν να φτιάξουν ποδήλατα; Εμείς δεν έχουμε σωλήνες και φαντασία;» είπε χαρακτηριστικά στην εφ. «Πατρίς» ο κ. Θεόδωρος Αλεξόπουλος.

Ο σκελετός του ποδηλάτου ενισχύθηκε, ενώ ο κ. Αλεξόπουλος δημιούργησε ένα σύστημα από ανεξάρτητα πετάλια και γρανάζια, αλυσίδες, έναν αυτοσχέδιο συμπλέκτη, δυναμό ο οποίος χειρίζεται με το χέρι και ανά πάσα στιγμή μπορεί να δώσει γρήγορη ώθηση στο ποδήλατο, π.χ. όταν χρειαστεί ο αναβάτης του να ξεκινήσει από φανάρια.

Το πίσω μέρος του ποδηλάτου απέκτησε άλλους δύο τροχούς, οι οποίοι με την κίνηση ενός μοχλού μπορούν να ανασηκωθούν ή να «πατάνε» στον δρόμο. Παράλληλα, το ποδήλατο μπορεί να μεταφέρει? έως και 10 βαλίτσες. Το ποδήλατο μπορεί να χρησιμοποιηθεί και μέσα στο σπίτι ως? ποδήλατο γυμναστικής, ενώ διαθέτει και «σκληρό» και «μαλακό» πετάλι τόσο στην χρήση του ως οργάνου γυμναστικής, τόσο και ως ποδήλατο βόλτας!

Όσο για την ταχύτητά του: «Θα μπορούσα να το κάνω να τρέχει με 240 χιλιόμετρα την ώρα. Το θέμα όμως είναι ότι κανείς δεν θα μπορούσε να πατήσει τα πετάλια για να πετύχει μια τέτοια ταχύτητα» είπε στην εφ. «Πατρίς» ο κ. Θεόδωρος Αλεξόπουλος και συνέχισε: «Αυτή τη στιγμή μπορεί να πιάσει τα 40 ? 50 χιλιόμετρα αλλά αν αλλάξω τα γρανάζια, μπορεί πάρα πολύ εύκολα να πιάσει τα 120 χιλιόμετρα την ώρα».

patrisnews.com




-

Τα πιο ιδιαίτερα χειροποίητα ποδήλατα φτιάχνονται στην Καρδίτσα












Tο πρώτο ελληνικό ξύλινο ποδήλατο











Με πολύ μεράκι και αγάπη φτιάχτηκε το πρώτο χειροποίητο ξύλινο ποδήλατο στην Ελλάδα, από 2 Θεσσαλονικείς επιπλοποιούς!
Όπως αναφέρει το Thesstoday, o Αργύρης και ο Γιώργος Λεκοβίτσης σχεδίασαν και υλοποίησαν ένα εξαιρετικό ποδήλατο, που αποτελείται από 3 διαφορετικά είδη ξύλου –μαόνι, καρυδιά και μέλιο (φράξο ή δεσποτάκι)–, ενώ ο σκελετός είναι κούφιος, έτσι ώστε να αντέχει οποιοδήποτε βάρος.
Η κατασκευή του όμως από ξύλο δεν το κάνει λιγότερο γερό από τα άλλα ποδήλατα. Το αντίθετο! Είναι στιβαρό και απορροφά όλους τους κραδασμούς του οδοστρώματος.
Το πρωτοποριακό ποδήλατο βγαίνει προς το παρόν σε τύπο πίστας, αλλά στο μέλλον θα βγει και σε τύπους mountain και δρόμου.

Ποδήλατα Ελληνικής κατασκευής














Στην Ελλάδα πωλούνται περίπου 300.000 ποδήλατα ετησίως, ενώ η εγχώρια παραγωγή είναι μικρή, αφού οι εταιρείες που κατασκευάζουν ποδήλατα προσπαθούν να αντέξουν τον ανταγωνισμό από τα εισαγόμενα ποδήλατα χωρών που φημίζονται για την τεχνογνωσία τους. Δύο είναι οι εταιρίες που παράγουν ποδήλατα στη χώρα μας, η FIDUSA και η IDEAL.

Η εταιρία IDEAL ξεκινάει την δραστηριότητα της το 1926 στην Πάτρας ως ΑΦΟΙ ΜΑΝΙΑΤΟΠΟΥΛΟΙ. Το 1987 ιδρύεται κ εδραιώνεται με την σύγχρονη μορφή της ως ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΙΑΤΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.. Η ελληνική βιομηχανία σχεδιάζει και κατασκευάζει στην Πάτρα τα περισσότερα ποδήλατα που κυκλοφορούν στη χώρα μας με ελληνική υπογραφή, τα ποδήλατα με το όνομα Ιdeal.

Η IDEAL είναι πλέον η επωνυμία ποδηλάτου με την μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα στην Ελλάδα. Οι δραστηριότητες της εταιρίας επεκτείνονται σε εξαγωγές ποδηλάτων στην Ευρώπη. Τα ποδήλατα IDEAL διατίθενται σήμερα σε 20 χώρες της Ευρωπαϊκής αγοράς, εκπροσωπούν το Ελληνικό ποδήλατο και πληρούν τις υψηλότερες προδιαγραφές ασφαλείας. Είναι κατασκευασμένα ώστε να παρέχουν στον ποδηλάτη κορυφαία ποδηλατική εμπειρία και γι αυτό έχουν κατακτήσει την κορυφή της Εληνικής αγοράς καθώς και την προτίμηση πολλών Ευρωπαίων πολιτών. Η IDEAL διαθέτει πλήρη και άρτια γκάμα ποδηλάτων για όλες τις ηλικίες και χρήσεις.

Η εταιρία κατασκευής χειροποίητων αγωνιστικών ποδηλάτων FIDUSA εδρεύει και λειτουργεί στο νησί της Ρόδου. Ιδρυτής της ο Γιώργος Βογιατζής, πρωταθλητής Ελλάδας στην ποδηλασία για πρώτη φορά το 1977, στα 17 του χρόνια, κατέρριψε το πανελλήνιο ρεκόρ στον αγώνα των 1.000 μέτρων. Ήδη από το 1985 ενδιαφέρεται για την τεχνολογία και την επιστήμη που αναπτύσσεται γύρω από την κατασκευή αγωνιστικών ποδηλάτων. Ενάντια στο ρεύμα της μαζικής παραγωγής, τα ποδήλατα FIDUSA είναι μελετημένες, χειροποίητες και απόλυτα εξατομικευμένες κατασκευές. Μέσα στα 20 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγωνιστική ποδηλασία οι Έλληνες αθλητές ποδηλασίας, με σύμμαχο το custom FIDUSA τους, έχουν κερδίσει περισσότερα από 160 πανελλήνια πρωταθλήματα. Αυτήν την ίδια και σταθερή ποιότητα προτιμούν μέχρι σήμερα κορυφαίοι Έλληνες πρωταθλητές δρόμου και πίστας, όπως η ροδίτισσα πρωταθλήτρια Ελλάδας Ελισάβετ Χατζή. Η εταιρία FIDUSA, παράλληλα με την τεχνογνωσία και πείρα της, χρησιμοποιεί αποκλειστικά και μόνο εξειδικευμένο τεχνολογικό εξοπλισμό και εργαλεία όπως το Bikefitting Analysis System για να «μεταφράσει» τα ανθρωπομετρικά μεγέθη του αναβάτη σε διαστάσεις και αναλογίες για τον custom σκελετό του ποδηλάτου του. Το ποδήλατο πρέπει να είναι «κομμένο και ραμμένο» στα μέτρα του αναβάτη για να θεωρείται ολοκληρωμένο και άρτιο. Σε όλη την διάρκεια της εξέλιξης των υλικών και των εξαρτημάτων ο Γιώργος Βογιατζής υπήρξε πρωτοπόρος, διατηρώντας ωστόσο την βασική αξία που διέπει την εταιρία FIDUSA από την ίδρυσή της. Αρχικά οι σκελετοί FIDUSA κατασκευάζονταν με την μέθοδο της μπρουτζοκόλλησης, με μούφες, μέθοδος που είχε παραμείνει στάσιμη για περισσότερα από 100 χρόνια, και που παρουσίαζε ένα βασικό μειονέκτημα: ο αναβάτης έχανε δύναμη καθώς ο σκελετός ήταν υπερβολικά εύκαμπτος λόγω του μπρούτζου. Από το τέλος του 2005, σε συνεργασία με τον Δημήτρη Κατσάνη, ειδικευμένο μηχανολόγο υλικών που ζει και εργάζεται στην Αγγλία, και με τεχνικούς εξειδικευμένους στα ανθρακονήματα, η FIDUSA απέκτησε το know how και τη δυνατότητα να κατασκευάζει custom σκελετούς carbon, και συνεχίζει μέχρι σήμερα. Αυτού του είδους η εξατομίκευση των σκελετών FIDUSA, με παράλληλη αξιοποίηση της πιο σύγχρονης τεχνολογίας για την οποία προβάλλονται οι μεγάλες βιομηχανικές μονάδες, είναι φαινόμενο που υπάρχει σε πολύ λίγες μονάδες ανά τον κόσμο. Οι σωλήνες με carbon (ανθρακονήματα) FIDUSA αποδείχτηκαν και πιστοποιήθηκαν ως ασφαλείς στις εργαστηριακές δοκιμές, αφού όταν έσπαζαν, δεν γίνονταν κομμάτια αιχμηρά και επικίνδυνα. Μέσα από την έρευνα και την επιμονή είναι που η εταιρία FIDUSA μπορεί και συνεχίζει τις custom κατασκευές, ακόμη και με τα ανθρακονήματα. Η υπογραφή του Γιώργου Βογιατζή αποτελεί την εγγύηση της αντοχής, και η αυθεντικότητα των custom σκελετών FIDUSA εναρμονίζεται απόλυτα με την μοναδικότητα του κάθε ξεχωριστού αναβάτη.

Οι δυο αυτές εταιρίες διαθέτουν μια μεγάλη γκάμα ποδηλάτων για όλες τις ηλικίες και χρήσεις (αγωνιστικά, trekking, mountain bike κτλ) προσφέροντας μοναδική σχέση ποιότητας / τιμής.













Το διαβάσαμε από το: Στηρίζουμε την ΕΛΛΑΔΑ αγοράζουμε ΕΛΛΗΝΙΚΑ προιοντα. Γιατί Ελληνικό ποδήλατο. http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2015/10/blog-post_573.html#ixzz3nZpK81Ky

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...