Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ.. ΑΠΑΤΕΩΝΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΩΤΣΟΒΟΛΟ!




Το παραδειγμα μου είναι πολύ απλο.Ξεκινησα λοιπον να αγορασω ένα λαπ τοπ
Από τον Κωτσοβολο το οποιο ειχε τιμη φυλλαδιου 369ευρο.ολα καλα εως εδώ,για να ειμαι λοιπον ξεκαθαρος,το εκκαθαριστικο μου ανερχεται...
στα περιπου στα 1600ευρο το μηνα και δεν εχω καμια απολυτως άλλη δανειακη υποχρεωση στο ονομα μου ,ουτε σαν δανειοληπτης αλλα ουτε και σαν εγγυητης δανειου.παρ όλα αυτά για να μην ζοριστω καθολου οικονομικα σκεφτηκα να επιλεξω…ΔΟΣΕΙΣ!...(τι εκπληξη..) τιποτα όμως δεν με προετοιμαζε για αυτό που επροκειτο να ακουσω.Το λαπ τοπ αξιας 369ευρο ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι και υπο καθεστως δοσεων …θα ηταν ατοκο..αφου ετσι υποστηριζει η στρατηγικη της αλυσιδας ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ….Επελεξα λοιπον 12 δοσεις και αφου μου εκαναν ξεκαθαρο ότι με αυτό το εκκαθαριστικο και με αυτά τα μισθολογικα δεδομενα…χρειαζομουν και ΕΓΓΥΗΤΗ…ο κατά τα αλλα ευγενεστατος υπαλληλος με ενημερωσε ότι το τελικο ποσο που θα επρεπε να πληρωσω θα ηταν προσαυξημενο περιπου κατά 40ευρο παραπανω,για……. εξοδα τραπεζης
Δυο ερωτηματα λοιπον προκυπτουν,
Τα εξοδα αυτά ειναι πραγματικα εξοδα τραπεζης,η αλλα λογια να αγαπιομαστε?..(μεταμφιεσμενοι τοκοι δηλαδη με “ψευδωνυμο”…)
Ερωτημα δευτερο,
Αν είναι πραγματικα εξοδα τραπεζης,δεν θα πρεπει να ενημερωνεται εξ αρχης ο πελατης που κανει ερευνα αγορας?Αρα η εν λογω εταιρια αποκρυπτει την αληθεια για ευνοητους λογους….
Τα σχολια δικα σας…

http://ksipnistere.blogspot.gr/2013/12/blog-post_2553.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...