Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2015

Δεν την αναγνωρίζω αυτήν την πατρίδα. Δεν είναι αυτή, η Ελλάδα μου…!





Σιγά το νέο!
Ολόκληρη η Ελλάδα εάλω!!
Εδώ και χρόνια.


Μήπως οι υπόλοιποι βουλευτές που έχουν εκλεγεί στην ελληνική επικράτεια είναι στην πλειοψηφία τους αληθινοί χριστιανοί και δη ορθόδοξοι?

Κακά τα ψέμματα, η Ελλάδα έχει μετεξελιχθεί σ ένα άθεο κράτος με πολίτες ,ελληνόφωνους ραγιάδες, υπακούοντας στα σχέδια της παγκοσμιοποίησης…
Οι όποιες υγιείς δυνάμεις που στην καρδιά έχουν Χριστό και Πατρίδα, είναι μεν πολλές αλλά διάσπαρτες, δεν εκφράζονται ενιαία και απομονώνονται απ το σύστημα.

Πραγματικά στενοχωριέμαι πολύ με το κατάντημα της Πατρίδας μου.

Πέταξε την πυξίδα της κι έτσι χάθηκε στην αντάρα της εποχής μας.

Γυρίζει ρακένδυτη, αλλοπρόσαλλη,ψάχνοντας στη χωματερή του κόσμου να βρει το δρόμο της.

Πέταξε τον Χριστό, πέταξε τις αξίες και τα ιδανικά του πολιτισμού της, φόρεσε τα κουρέλια της δυτικής υποκουλτούρας κι έγινε αγνώριστη.

Δεν την αναγνωρίζω αυτήν την πατρίδα.
Δεν είναι αυτή, η Ελλάδα μου.

Μου το επιβεβαίωσαν και οι χθεσινές εκλογές.

Προσεύχομαι μόνο να μας λυπηθεί ο Θεός και να μας φωτίσει το νου ώστε να ξαναθυμηθούμε ποιοί είμαστε.

Έφη Γ.

attikanea.blogspot.gr

Το διαβάσαμε από το: Δεν την αναγνωρίζω αυτήν την πατρίδα. Δεν είναι αυτή, η Ελλάδα μου…! http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2015/09/blog-post_3373.html#ixzz3mTHtPhP5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...